Kamis, Agustus 07, 2008

The boy travel

Now its the 3rd days i am here in jakarta.

At the 1st day am here i am not confused about question on my mind, what am i gonna do? ya untuk kali ini gw tentu ga bingung sodara - sodara karena gw memang sudah memiliki rencana dan sudah dijadwalkan sebelum gw memutuskan untuk pergi.
And then fieth my dearest friend take me to knowing more the world that her belonging. What a nice surprise event i am not really blind with it. Tapi kali ini gw dikenalkan dengan sesuatu hal yang baru. And u know what
- am totally messy that day
- no touch up
- looked like sicker boy
- with the scratch jeans on my knee
- terribly person
- exist on tv show

Hahaha ... Wondering aja apa kata crew - crew yang bertugas saat itu ya.
Apakah pernyataan bingung ato mungkin hinaan, cacian, cibiran ... Entahlah.
Apakah gw peduli ...
Yang gw pedulikan adalah fieth, she take me to the show an let the camera shooted my messy absurd performance.
When i apologize to her, she told me that she didnt care about what people say, then i thought like her too. Hmhmhm thx darling. Am so happy today ...

2nd day
Wakin' up on 10 pm, hari ini gw akan menemani fieth kemanapun dia pergi, karena besok adalah hari dimana gw akan menjemput bola dan menunjukan performa yang maksimum, amien.
Semoga gw ga grogi aja nanti, amien ...
Berhubung hari ini memang nothing to do, nowhere to go sementara temen gw yang sedang diperhitungkan oleh petinggi - petinggi jagat hiburan indonesia memiliki jadwal yang cukup padat.
Going to trans tv then kelapa gading to pegangsaan lalu bangka to dropped her stuff and kemang.
Abis gitu ngekorin fieth lagi trus Meeting new friends and had conversations with juice on the table at kemang.
I could know them from fieth, thx fieth u made me had this great time.
Everythings goin' fine and fun event am a lil' bit geek like mute people, just smile and smile but thats not fake okay itu senyum gw beneran ... Gw menikmati apa yang mereka perbincangkan.
Semuanya terasa sempurna sampai datang sebuah pesan tentang pemunduran jadwal, o damned it ...

What'll i do tomorrow, out of plan ... Rrrrgggh

3rd day
Bein' lazy as ussual till noon, when the cab came we still not ready and wash, change, dress up on quickly. Seemed that the cab driver waitin' us more than 15 minutes more. Big smile we said "SORRY SIR"
Then we goin' to mall ambassador and spendin' our day untuk lihat - lihat dan beli - beli. Still with fieth my dearest friend who keep me and i am not homeless as long as am here. After my bussines done i should go back ...

Maybe tomorrow am going home ... Lets see what'll happen tomorrow. Siapa tau tiba - tiba gw dapet tawaran job untuk mendapatkan lembaran rupiah, amien ... Mudah - mudahan aja ye. Siapa tau aje gitu, besok rejekinya aye namenye juge usahe ye ...

Hmhmhm-uang-come-to-papa

Tidak ada komentar: